WIDOCZEK    BIESZCZADY     FAUNA     TATRY     GALERIE     CERKWIE     ROWER     SZELMA    PANORAMY    R. WIDOCZEK      BUDZIWOJSKA.PL

Rzeszów i Podkarpacie

Linki (pogoda)

Księga Gości

f o t o g a l e r i a

"Miłość to jedyny sens tego szalonego snu, w jakim jesteśmy uwięzieni. "

Bieszczady Solina Tarnica Widoczek
Strona Główna - dobry widoczek
nowosci || naglowki || archiwum || dodaj newsa >>
 Zakopane :)
Jedziemy do Zakopanego  06 sierpień 2007

a konkretnie do Murzasichle i tam będziemy przez dwa tygodnie pod namiotem tak jak i w roku 2003. Zobacz nasze zdjęcia.

Zastanawiamy się również nad Tatrami od strony Słowackiej,  w Starej Lesnej  lub pod Tatrzańską Łomnicą.  Cały czas szukamy miejsca :)

A tutaj będziemy dodawać zdjęcia, jeśli bedzie taka możliwość>>>

0 Komentarzy
Wysłano 04 Aug 2007 przez widoczek
Bieszczadzki

Niedziela - 1 czerwiec 2008. Trasa do Roztok Górnych, przez Sanok Komańczę, Maniów Roztoki Górne. Tam idę Na Ruskie Sedlo (przejście turystyczne polsko-słowackie) i 16 km w głąb Słowacji.

Jeziorka Duszatyńskie Część  pierwsza szlak ze wsi Duszatyn
Część druga - same Jeziorka Duszatńskie

To był 3 sierpień. Tomek z Beatą przyjechali kilka dni wcześniej. Poszedłem z nimi do Tworylnego. W drodze powrotnej trochę zmokłem :)  ale bywało gorzej ;)

Niedziela - 25 maja 2008. Wybrałem się około 10:00 :) z Małgosią do Jawornika. Jawornik to nieistniejąca wieś w Bieszczadach pomiędzy Komańczą a Rzepedzią. Prawda jest taka że, część wsi jeszcze widnieje... nawet jest tabliczka "Jawornik", jednak to jest tylko część wsi a piękny horyzont i sad, oraz ruiny to tylko pozostałość po dawnych domach, chatach.

18 maj 2008. Pojechałem do Rajskiego na most w dawnej wsi Studenne. Jestem tutaj w tym roku trzeci raz :). Ogółem złapałem "bakcyla tworylnego" już rok temu, jesienią. Miało padać a nie padało. Nie poszedłem do Tworylnego, plany miałem różne i kosmate :D. Pochodziłem po moście, jest 4:30 i bardzo wczesny ranek,

Niedziela 27 kwietnia. Wstałem o 23:50 w sobotę i o 3:00 pojechałem do Rajskiego na most łączący drogę pomiędzy Rajskim a Sękowcem. To wypad zaplanowany jeszcze zimą, Tworylne jest dla mnie wielką tajemnicą... chcę zobaczyć wszystkie ruiny które kiedyś przeoczyłem i tym razem udało się. W Tworylnym jest dużo podmokłych terenów, bobry budują duże zapory i są zwykle nie do przejścia.

Czarna Góra będzie mi się źle kojarzyć, jednak trasa jest super. Można tędy dojść do Jabłonki lub Przysietnicy.
12 styczeń 2008. Tak zaczął się rok.

Copyright © 2024 LKGM All rights reserved.